| | | | | Temario: | Ejercicios
Segon la convocatoria anterior El procés de selecció consistirà, en primer lloc, en la resolució dels exercicis de l'oposició, a fi i efecte de determinar els coneixements de les persones aspirants.Posteriorment, i només per a aquelles persones que hagin superat l'oposició, es procedirà a la valoració dels mèrits acreditats, pel sistema de concurs. La qualificació final serà determinada per la suma de la puntuació obtinguda a l'oposició i al concurs.FASE D?OPOSICIÓEl lloc, la data, l'hora de realització i els resultats dels exercicis seran publicats al l?Centre Corporatiu de l'Institut Català de la Salut, Institucions hospitalàries de l'Institut Català de la Salut, així com a través de la web de l'ICS (www.gencat.net/ics).Primer exercici
Consistirà en la resolució d'un test i/o supòsits pràctics relatius al contingut del temari, en un període de temps que el tribunal fixarà prèviament.La puntuació mínima de superació de l'exercici serà de 5 punts sobre 10. Els qui no superin l'esmentada puntuació restaran exclosos de la convocatòria.Segon exercici. Consta de dues proves.Primera prova: És la prova de coneixements de llengua catalana
Consta de dues parts obligatòries:Primera: s'hi avaluarà el domini de l'expressió escrita mitjançant la redacció d'un text d'un mínim de 150 paraules i d'un màxim de 200 paraules relacionat amb les funcions de les places objecte de convocatòria, i la resposta a un qüestionari sobre aspectes lingüístics.Segona: s'hi avaluarà la capacitat d'expressió oral mitjançant la lectura d'un text en veu alta i una conversa sobre temes generals.Aquesta prova tindrà una durada, com a màxim, de 75 minuts per a la primera part i de 20 minuts per a la segona.
La valoració d'aquesta prova serà d'apte o no apte. El tribunal fixarà prèviament la puntuació mínima necessària per superar la prova.Resten exemptes de fer aquesta prova les persones que hagin acreditat documentalment i en el termini de presentació de sol • licituds estar en possessió d'algun dels certificats o situacions previstes a la convocatòria.Segona prova (exclusivament per als aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola): És la prova de coneixements de llengua castellana.Per tal d'acreditar el coneixement de llengua castellana, aquests aspirants hauran de fer una prova que serà avaluada pel tribunal. La prova consistirà en la realització d'una redacció de 200 paraules, com a mínim, i a mantenir una conversa amb els assessors especialistes designats pel tribunal.VALORACIÓ DELS EXERCICISValoració del primer exercici:
Per a totes les persones que concorrin a places de la mateixa categoria el valor màxim del primer exercici, calculat inicialment sobre 10, serà el doble de l'equivalent a la puntuació obtinguda per l'aspirant aprovat que hagi assolit més punts en la valoració de mèrits (concurs).
Un cop resolt el concurs de mèrits, es procedirà a transformar la nota obtinguda en aquest exercici sobre 10 en el valor real, d'acord amb el que preveu el paràgraf anterior.
Exemple: si la persona A ha tret en el 1r exercici un 7 (nota en base 10) i si la persona aprovada que ha assolit més punts en la valoració de mèrits n'ha tret 40, l'operació que cal efectuar per transformar la nota és la següent: (7 x 80/10) = 560/10 = 56
La puntuació del 1r. exercici de la persona A en nota transformada serà 56 punts.Valoració del segon exercici: apte o no apte.FASE DE CONCURS
El concurs no tindrà caràcter eliminatori i consistirà en la valoració dels mèrits aportats per les persones que hagin superat l'oposició, d'acord amb el barem de mèrits d?aquesta convocatòria. En cap cas la puntuació obtinguda en el concurs de mèrits podrà ser aplicada per superar l'oposició.Barem de mèrits:• Formació universitària: fins a un màxim de 7,50 punts• Formació de postgrau i de perfeccionament professional: fins a un màxim de 12,5 punts.• Experiència professional: fins a un màxim de 20,00 punts• Altres activitats: fins a un màxim de 10 punts• Coneixements de llengua catalana (certificat C): 2,00 puntsPuntuacions finals de la fase de concurs oposició i acte d'elecció de destinació
El tribunal farà públiques les puntuacions finals de la fase de concurs oposició, amb indicació del número d'ordre de classificació assolit per cada persona aspirant.
En cas d'empat, l'ordre de classificació s'establirà d'acord amb la puntuació obtinguda en l'oposició. Si persisteix l'empat, aquest es resoldrà en favor de la persona de més edat.
Ocultar Ver temario completo | | Objetivos: | La finalidad de este curso es la de proporcionar a nuestros alumnos una enseñanza que los capacite para obtener empleo y para promocionarse en el sector público. Ocultar Ver objetivos completos | | | | | Convocatoria: | Abierta | | Plazo de matriculación: | Abierto | | Observaciones: | PROMOCION ESPECIAL:
Sólo abonará las mensualidades mientras esté matriculado. Como complemento a las clases, cursos por internet y distancia, ponemos a disposición de los alumnos servicios gratuitos como: TUTORIAS y TECNICAS DE ESTUDIO. | | Requisitos: | Ser español o nacional de alguno de los demás Estados miembros de la Unión Europea. Titulación exigida: Diplomatura o equivalente. | | | Información | | Solicita información gratis al centro | | | | | | |